Az elmúlt hétvégén Dániel Vata barátommal, úgy döntöttünk, hogy ebben a zord, hideg téli időben megpróbálunk pár szép pontyot fogni. A horgászatra csupán 24 óránk volt, így a helyválasztást a lehető legnagyobb gondossággal végeztük. A parttól mintegy 120 méteres távolságban helyeztük el a bójánkat. Itt egyenetlen aljzatot, illetve kb. 5 centis iszapot találtunk. Etetésünket aprószemű, gyorsan oldódó pelletekkel, aprómagokkal, illetve felezett, negyedelt bojlikkal készítettük el. Az etetőanyagot a hideg vízre való tekintettel vastagon felöntöttük a Mivardi B17-es Aminoliquid-jével. Csalinak lebegő, hóember és süllyedő bojlikat használtunk, amit kivétel nélkül dippeztünk az aminoba. A csali mellé PVA zacskóba a Mivardi Bait Crusher segítségével őrölt bojliszemeket tettünk a koncentrált etetés érdekében. A szerelékeket dobással és etetőhajó segítségével juttattuk be az etetés környékére. Az első kapásra nem kellett sokat várni. A lassú húzós kapást követően jó halat véltünk a horgon. Fárasztás alkalmával kiderült, hogy egy tokot sikerült megcsípni, méghozzá nem is aprajából. Első hal egy kb. 8 kilós tok volt. Az első tokot gyorsan követte még pár társa viszonylag rövid időn belül. Sötétedés előtt nem sokkal, Dani egy ejtős kapásnak vágott be. Akasztást követően azonnal csónakba kellett szállni és a hal után indulni, mivel a hal igen agresszíven kezdett védekezni. A hal fölé érve éreztük, hogy egy jobb hallal hozta össze Danit a horgászszerencse. Kb. 15 perc kemény fárasztást követően egy hatalmas tokot szákoltunk. A partra érkezve horogszabadítás és a kötelező fertőtlenítést követően izgatottan vártuk, hogy mit fog a mérleg mutatni. A tok súlya közel 15 kiló volt. A fényképek elkészítését követően a halat gondosan visszahelyeztük a tóba. Sötétedés előtt minden botunkat lefrissítettük és újra húztuk. Az éjszaka és a következő délelőtt eseménytelenül telt. Sajnos a nagy pontyozásból semmi sem lett, mivel egy darabot sem sikerült közülük megfogni. A horgászat alkalmával összesen négy darab tokot sikerült kifogni. Nagyon jól éreztük magunkat az év első horgászata alkalmával és már nagyon várjuk a következő pecát!